اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس داری؟ اصلا می دونی اعتماد به نفس چی هست؟ در مورد اعتماد به نفس کاذب چیزی شنیدی؟ تا حالا جملات اعتماد به نفس دهنده به گوشت خورده؟ آزمون اعتماد به نفس دادی؟ برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران راهکار داری؟ میدونستی با افزایش اعتماد به نفس در زنان چقدر میشه بنیان خانواده رو مستحکم کرد؟ اهمیت اعتماد به نفس در زنان رو میدونی؟ اعتماد به نفس کودکان چی؟ یا راه های اعتماد به نفس در بزرگسالان ؟
همه این سوالات رو پرسیدم تا بگم که موضوع اعتماد به نفس یه موضوع خیلی خیلی جدی هستش و منم قراره در این وبلاگ خیلی جدی و البته به زبون خودمونی و ساده " اعتماد به نفس " رو برات تعریف کنم و جواب همه سوالاتی که پرسیدم به اضافه خیلی از سوالات دیگه ای که هنوز نپرسیدم رو بدم
دوست خوبم!
منتظر پست های داغ من باش
میخوایم باهم اعتماد به نفسمون رو بچسبونیم به سقف

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به تازگی ، حواشی زیادی در مورد قانون جذب وجود دارد. اگر علاقه مند به یادگیری همه چیزهایی درباره قانون جذب هستید ، احتمالاً تعجب می کنید که چه کسی آن را کشف کرده و چه مدت در اطراف آن بوده است. این یک سؤال متداول است که بسیاری از علاقه مندان به قانون جذب ، و بسیاری از آنها از یاد گرفتن جواب تعجب می کنند.

چه کسی قانون جذب را کشف کرد؟ اصول قانون جذب برای اولین بار در کتابی از نویسنده هلنا بلاواتسکی در سال 1877 بازگو شد. و در سال 1886 ، پنتیس ملففورد نویسنده نیز اصول قانون جذب را بیان کرد. رازهای موفقیت فردی با این حال ، بسیاری از محققان و پیروان قانون جذب معتقدند که از زمان آغاز جهان وجود داشته است. این به این واقعیت استوار است که اصول قانون جذب در بسیاری از مذاهب و اعمال معنوی ریشه عمیق پیدا کرده است.

اکنون که بیشتر درباره نویسنده می دانید که برای اولین بار اصول قانون جذب را یادآوری کرده و باعث متوقف ساختن جهان و توجه آن شده است ، در ادامه بخوانید تا بیشتر در مورد ریشه های LOA در ادبیات و بسیاری از تصورات غلط رایج در اطراف آن مطلع شوید.

فهرست مطالب
منشأ قانون جذب
به گفته محققانی که قانون جذب را مطالعه کرده اند ، همیشه وجود داشته است. مفهوم LOA در ادیان در سراسر جهان وجود دارد. به عنوان نمونه ، در مسیحیت می توانید اصل "آنچه را که ما فکر می کنیم تبدیل می شویم" را پیدا کنید که شبیه به اصل قانون جذب است که بیان می کند مانند جذابیت ها وجود دارد. اگر فکر منفی کنید ، چیزهای منفی را در زندگی خود جذب خواهید کرد.

ظهور اولیه قانون جذب
اولین استفاده مشهور از اصطلاح قانون جذب در سال 1877 به دست آمد. این کتاب در کتاب هلنا بلاواتسکی یافت شد که بر اسرار باستانی متمرکز بود. والاس واتلز نویسنده دیگری بود که از جنبش فکر جدید با کتاب خود "علم ثروتمند شدن" پیروی می کند که به شما نشان می دهد که چگونه با تجسم ثروت خود ثروتمند شوید.

⇒ اگر علاقه مند به استفاده از قانون جذب برای تجدید ثروت در استفاده مدرن هستید ، اینجا را کلیک کنید تا بررسی کل Magnetism Money ما را بخوانید.

در حالی که بلاواتسکی اولین کسی بود که از مفهوم قانون جذب استفاده کرد ، پنتیس ملفورد اولین کسی بود که واقعاً قانون را به عنوان یک اصل بیان کرد. ملفورد در بسیاری از مقاله های خود که در سال 1886 و در سال 1887 منتشر شد ، در مورد LOA بسیار طولانی صحبت کرد.

در قرن بیستم ، علاقه زیادی به قانون جذب وجود داشت ، که بسیاری از کتابهای مهم در این زمینه منتشر شده بود ، دیده شد.

ظهور اولیه LOA
چگونه قانون جذب می تواند زندگی شما را تغییر دهد
برای گرفتن نسخه از آن ، روی زیر کلیک کنید و از امروز تجسم سلامتی ، ثروت و خوشبختی را شروع کنید!

دانلود رایگان
در سال 1937 ، ناپلئون هیل کتابی درباره قانون جذب نوشت به نام "فکر کن و ثروتمند شو". وی در این کتاب در مورد اهمیت تمرکز بر تفکر مثبت به منظور دستیابی به موفقیت و ثروت بحث کرده است.

با گذشت سالها ، بسیاری از نویسندگان دیگر بر روی باند حرکت کردند و کتابهایی نوشتند که حول قانون جذب بوده و به مردم اهمیت تفکر مثبت و چگونگی جذب آنچه شما از جهان می خواهید ، آموزش می دهند.

افشای افسانه های مرتبط با قانون جذب
البته رایج ترین اسطوره این واقعیت است که شخصی کشف کرده است که وجود داشته است. همانطور که اشاره کردم ، قانون جذب همیشه وجود داشته است. درست مانند جهان هنوز قبل از اینکه کریستوفر کلمب کشف کند مسطح نیست ، دور دنیا بود.

متأسفانه ، بسیاری از اسطوره های دیگر وجود دارند که در طول سال ها با قانون جذب همراه هستند و این افسانه ها همچنان که محبوبیت آن در بسیاری از مناطق مختلف جهان رواج دارد ، رشد می کنند. این عمدتا نتیجه ای از اطلاعات غلط یا ناقص در رسانه ها است. و نتیجه این است که در اصل احساس سردرگمی عمومی در مورد آنچه در قانون جذب است و چگونه کار می کند.

این اسطوره ها در حال رشد است به عنوان افرادی که تازه به قانون جذب هستند همچنان این فرضیات را با دیگران به اشتراک می گذارند.

وقتی شخصی برای اولین بار به قانون جذب توجه می کند ، معمولاً خود را به سمت حقایق آن ترسیم می کند. در بیشتر موارد ، آنها در نهایت دقیقاً چگونگی عملکرد خود را تشخیص می دهند. با این حال ، با توجه به ایده های متناقض بسیاری که هنوز در مورد این موضوع آموزش داده می شود ، بسیاری از پیروان احساس می کنند که در ابتدا به دلیل نادرست از قانون جذب اشتباه استفاده کرده اند.

https://manifestwithease.com/who-discovered-law-of-attraction/

اگر با طیف گسترده ای از اطلاعات متناقضی که آنلاین پیدا کرده اید اشتباه گرفته اید ، تنها نیستید. در زیر ، متداول ترین اسطوره های مرتبط با قانون جذب را توضیح داده ام ، تا نحوه عملکرد آن و اینکه چگونه می توانید شانس خود را در تجسم آنچه می خواهید بهبود دهید.

افسانه: قانون جذب جدید است
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، این یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد قانون جذب است. واقعیت این است ، از زمان آغاز به کار ، این تقریباً به عنوان بخشی از دوران جدید یا جنبش خودیاری ایجاد نشده است. به طور خاص در سال 1877 مورد استناد قرار گرفت ،

https://razemovafaghiat.com/Keys-To-Success-Using-Law-Of-Attraction

  • ۹۹/۰۵/۰۴
  • raze ghanoonejazb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی