اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس داری؟ اصلا می دونی اعتماد به نفس چی هست؟ در مورد اعتماد به نفس کاذب چیزی شنیدی؟ تا حالا جملات اعتماد به نفس دهنده به گوشت خورده؟ آزمون اعتماد به نفس دادی؟ برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران راهکار داری؟ میدونستی با افزایش اعتماد به نفس در زنان چقدر میشه بنیان خانواده رو مستحکم کرد؟ اهمیت اعتماد به نفس در زنان رو میدونی؟ اعتماد به نفس کودکان چی؟ یا راه های اعتماد به نفس در بزرگسالان ؟
همه این سوالات رو پرسیدم تا بگم که موضوع اعتماد به نفس یه موضوع خیلی خیلی جدی هستش و منم قراره در این وبلاگ خیلی جدی و البته به زبون خودمونی و ساده " اعتماد به نفس " رو برات تعریف کنم و جواب همه سوالاتی که پرسیدم به اضافه خیلی از سوالات دیگه ای که هنوز نپرسیدم رو بدم
دوست خوبم!
منتظر پست های داغ من باش
میخوایم باهم اعتماد به نفسمون رو بچسبونیم به سقف

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

5 ترفند قانون جذب

هنگامی که برای اولین بار به قانون جذب معرفی شده اید ، دنیایی که می دانید ممکن است برای همیشه تغییر کند. شما خودتان را پیدا می کنید که رنگ موی زندگی خود را ، خالق تصویر زندگی شما ، نگه می دارد. می فهمید که همه در کنار هم بوده اید!

سیستم های اعتقادی قدیمی و افکار محدودکننده از آب دمیده می شوند و پرده ها از جهان دور می شوند قبل از اینکه بی حد و حصر شوید ، گنگ و منتظر دستورات خود باشید.


 
خوب ... این اتفاقی است که برای برخی از افراد می افتد. برای دیگران ، درک اینکه آنها تنها خالق واقعیت خود هستند ، می تواند کند و محتاط باشد. در هر صورت ، با دانستن اینکه شما واقعاً کسی هستید که رشته های زندگی شما را می کشد می تواند به همان اندازه ترسناک ترسناک باشد. از این گذشته ، وقتی همه چیز به نتیجه نرسد ، ناگهان متوجه می شوید که کسی را جز مقصر بودن خود ندارید.

اما نگران نباشید! آگاهی از قانون جذب و شناختن قدرت باورنکردنی که باید در نهایت زندگی خود را شکل دهید ، لازم نیست به همان اندازه که در ابتدا به نظر می رسد ترسناک باشد. اولین قدم برای آگاهی بیشتر است. به افکار خود و همچنین کلماتی که استفاده می کنید گوش دهید. به طور ظریف شروع به تغییر همه منفی ها به مثبت کنید و بقیه باید از همان جا جریان پیدا کنند.

از آنجا که شما شروع به ادعای نقش خود به عنوان خالق واقعیت خود می کنید ، در اینجا 5 نکته برتر برای کمک به شما در راه خود آورده شده است (اما اگر می خواهید راهنمایی دقیق تری داشته باشید ، برنامه قانون جذب را با نام "مبدا" بررسی کنید). منبع شخصی قدرت بی حد و حصر در قالب های دیجیتالی ، صوتی و تصویری).

5 نکته برتر در مورد قانون جذب
قانون قانون جذب 1 آگاهی را تمرین کنید
شما فقط آنچه را که به آن توجه می کنید آشکار می کنید. بنابراین ، شروع به تمرین خودآگاهی بهتر کنید تا اطمینان حاصل کنید که افکار شما انرژیهای شما را در جایی که می خواهید هدایت می کنند ، هدایت می کنند.

به مواردی که شما را ناراضی یا ترسهایتان می کند ، کمی توجه کنید. درعوض ، توجه خود را به آنچه می خواهید تمرکز کنید.

اگر بتوانید خودآگاه تر شوید ، می توانید افکار و احساسات مفید و افکار و احساسات غیر مفید را بشناسید.

از آنجا ، می توانید تصمیم بگیرید که به چه چیزی باید توجه کنید و چه چیزی در هنگام آشکار کردن زندگی و اهداف رویایی به شما کمک می کند.

2. خودتان را با "چگونه" یا "چه وقت" نگران نکنید
تنها نگرانی شما باید احساس خوب بودن باشد و دانستن اینکه جهان در تلاش است تا آنچه را که می خواهید برای شما ممکن کند.

هنگامی که شما شروع به فکر کردن در مورد چگونگی یا زمان جهانی می توانید اهداف خود را برای شما نمایان کنید ، نگرانی را وارد معادله کرده و انرژی های خود را کاهش می دهید.

هیچ نکته ای در مورد آینده یا سکونت بر گذشته وجود ندارد. به جهان اعتماد داشته باشید و از تمام نکات مثبت موجود در زندگی در لحظه فعلی سپاسگزار باشید.

3. عمل کنید "گویی"
اگر افکار ما با چیزهای برابر است ، پس باید افکار و انرژیهای خود را با مواردی که بیشتر می خواهیم همسو کنیم. اینجاست که بازیگری "گویی" می تواند مفید باشد.

به عنوان مثال ، اگر هدف شما ثروتمند شدن است ، باید احساس کنید که در حال حاضر ثروتمندترین فردی هستید که می شناسید. برای این کار می توانید انواع عادت را تمرین کنید. آدرس مقادیر زیادی به خودتان چک کنید ، کیف پول خود را با سرمایه انحصاری بکشید ، به خرید پنجره بروید و بسیاری از چیزهای دوست داشتنی را که قصد دارید بخرید وقتی "خلق و خوی" شما را می گیرد انتخاب کنید (این همان چیزی است که می توانید به خود بگویید). خلاق باش!

این می تواند به شما کمک کند تا واقعاً تصور کنید و تصور کنید که در رسیدن به اهداف خود چه احساسی دارید و می تواند به شما کمک کند احساس مثبت تر و با انگیزه بیشتری برای رسیدن به آنها و رسیدن به زندگی رویایی داشته باشید.

4- آن را بخواهید اما به آن احتیاج ندارید

https://www.thelawofattraction.com/law-of-attraction-tips/
خواستن چیزی کاملاً منطقی است و جهان می تواند به این امر پاسخ دهد. با این حال ، هنگامی که شما به آن احتیاج دارید ، مقاومت می کنید و تجلی آنچه را که می خواهید غیر ممکن است.

هنگامی که احساس می کنید به چیزی احتیاج دارید ، انرژی و عواطف شما «فاقد» و «منفی» هستند ، بنابراین ، شما را با فرکانس منفی از آنچه می خواهید همسو باشید دور می کنید.

سعی کنید روی آنچه دارید و آنچه از شما سپاسگزار است متمرکز شوید (این می تواند بیشتر شما را از آن چیزهای مثبت ببرد). سعی کنید به آنچه کمبود و یا آرزو داشته اید ، توجه نکنید - در عوض به این موارد فکر کنید. شما حتی می توانید عمل کنید - گویی "در حال حاضر آنها را دارید!

5- فعال باشید
آخر ، نه مهم و مهم ، فراموش نکنید که همیشه اقدام کنید! باید نسبت به رویاها و اهداف خود اقدام مثبتی انجام دهید. این نه تنها به افزایش انرژی مثبت شما کمک می کند بلکه می تواند به واقعی تر شدن اهداف خود در ذهن شما کمک کند.

سر خود را در بازی نگه دارید و قانون Attraction باید الهام بخش ، نشانه ها ، ابزار و منابع مورد نیاز شما را برای رسیدن به هدف نهایی خود فراهم کند.

https://www.linkedin.com/pulse/%25D9%2582%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2588%25D9%2586-%25D8%25AC%25D8%25B0%25D8%25A8-%25D8%25A2%25D9%2586%25DA%2586%25D9%2587-%25D8%25A8%25D8%25A7%25DB%258C%25D8%25AF-%25D8%25A8%25D8%25AF%25D8%25A7%25D9%2586%25DB%258C%25D8%25AF-mahmoud-joulaei/

  • ۹۹/۰۵/۱۳
  • raze ghanoonejazb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی