اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس داری؟ اصلا می دونی اعتماد به نفس چی هست؟ در مورد اعتماد به نفس کاذب چیزی شنیدی؟ تا حالا جملات اعتماد به نفس دهنده به گوشت خورده؟ آزمون اعتماد به نفس دادی؟ برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران راهکار داری؟ میدونستی با افزایش اعتماد به نفس در زنان چقدر میشه بنیان خانواده رو مستحکم کرد؟ اهمیت اعتماد به نفس در زنان رو میدونی؟ اعتماد به نفس کودکان چی؟ یا راه های اعتماد به نفس در بزرگسالان ؟
همه این سوالات رو پرسیدم تا بگم که موضوع اعتماد به نفس یه موضوع خیلی خیلی جدی هستش و منم قراره در این وبلاگ خیلی جدی و البته به زبون خودمونی و ساده " اعتماد به نفس " رو برات تعریف کنم و جواب همه سوالاتی که پرسیدم به اضافه خیلی از سوالات دیگه ای که هنوز نپرسیدم رو بدم
دوست خوبم!
منتظر پست های داغ من باش
میخوایم باهم اعتماد به نفسمون رو بچسبونیم به سقف

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، افکار احساساتی می شوند ، آموزش قانون جذب  که تبدیل به مبهم شما می شوند. و بصیرت شما همان چیزی است که از طریق قانون جذب نتایج / نتایج خاص را به خود جلب می کند.

افکار مطمئناً قدرتمند هستند ، اما به اندازه احساسات قدرتمند نیستند.

یک مثال است: شما در خیابان قدم می زنید و بچه ای را می بینید که او را در مدرسه راهنمایی کرده است. شما دقیقاً از دیدن آنها هیجان زده نیستید ، اما شما یک فرد مؤدب هستید ، بنابراین وقتی ملاقات می کنید ، می گویید: "دیدن شما خیلی خوب است!" اما در داخل ، شما احساس ... بد هستید؟ ناراحت؟ با طغیان فلاش بک در ذهن شما می چرخید که چگونه این کودک شما را وحشت زده کرد. افکار شما "خوب" هستند احساسات شما ... خیلی زیاد نیست

بنابراین وقتی می خواهید چیزی را تجلی کنید ، بسیار مهم است که به فکر نتیجه رؤیای خود بروید و واقعاً آن را احساس کنید. این یعنی "وارد شدن به انرژی" از آنچه می خواهید به معنی است. به شدت احساس مثبت داشتن تجلی شما قدرتمندتر آن چیز را به زندگی شما منتقل می کند.

شماره 5 شما نمی توانید تجلی را مجبور کنید

https://www.tarhetalayi.com/how-to-use-the-law-of-attraction/
این کمی به اشتباهات تجلی (که من در یک ویدیو / پست جداگانه آنرا پوشش می دهم) می رود ، اما احساس می کنم این یکی برای شناختن مبتدیان بسیار مهم است. بنابراین من آن را در اینجا گنجانده ام.

در زندگی ، بیشتر کارهایی که به دست آورده ایم ناشی از تلاش و تلاش است. شما نمی توانید بنشینید ، درس نخوانید ، به کلاس توجه نکنید ، کتاب مدرسه خود را نخوانید و A + را در آزمون زیست شناسی خود کسب کنید. منظور من این است که شاید شخصی در آنجا باشد اما به احتمال زیاد نتایج مطلوب نخواهد بود.

با قانون جذب ، موارد کمی متفاوت است. نمی توانید بیشتر در فنون تجلی تلاش کنید و نتیجه دلخواه خود را سریعتر بگیرید. در واقع ، بیشتر اوقات ، بیش از حد تکنیک های تجلی مقاومت ایجاد می کند و جلوه تظاهرات شما را دورتر می کند.

شما نمی خواهید سعی کنید نتیجه را با قانون جذب جذب کنید. در عوض ، شما می خواهید روند 3 مرحله من را برای تجلی هر چیزی دنبال کنید و سپس رها کنید و اعتماد کنید که جهان جلوه ای از شما را به شما منتقل می کند. اگر در اینجا به جهت بیشتری احتیاج دارید ، مطمئناً پست من در مورد نحوه تجلی هر چیزی ، به ویژه بخش دریافت را بررسی کنید.

https://thechiclife.com/

قانون جذب برای شما کار نمی کند؟
دسترسی بی وقفه به این آموزش تجلی رایگان قدرتمند - چگونگی غلبه بر جلوه های جلوه دادن خود داشته باشید. از این مسئله استفاده کنید تا بفهمید چرا قانون جذب برای شما مؤثر نیست و چه کارهایی را می توانید با سهولت انجام دهید. عالی برای مبتدیان! #lawofattraction #loa 
دسترسی بی وقفه به آموزش رایگان قدرتمند من داشته باشید - غلبه بر تجلیات خود را در اینجا از Masterclass Blocks کنید

4 بلوک تجلی مشترک و نحوه غلبه بر آنها را بیاموزید تا تظاهرات شما با سهولت جریان یابد.

نکات بیشتر درباره قانون جذب
برای یادگیری 3 مرحله برای استفاده از قانون جذب برای هر چیزی اینجا را کلیک کنید

چگونه من آپارتمان لوکس خود را تجلی دادم

8 نکته برای معلم جذب قانون ابراهیم هیکس که با حضور در کارگاه SF آنها آموخته ام ، دریافت کنید

***

خیلی ممنون از خواندن و تماشای حدود 5 نکات قانون جذب برای مبتدیان. امیدوارم خوشتون بیاد

https://www.instructables.com/member/cjulaei/?publicPreview=true

  • ۹۹/۰۵/۱۴
  • raze ghanoonejazb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی