اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس داری؟ اصلا می دونی اعتماد به نفس چی هست؟ در مورد اعتماد به نفس کاذب چیزی شنیدی؟ تا حالا جملات اعتماد به نفس دهنده به گوشت خورده؟ آزمون اعتماد به نفس دادی؟ برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران راهکار داری؟ میدونستی با افزایش اعتماد به نفس در زنان چقدر میشه بنیان خانواده رو مستحکم کرد؟ اهمیت اعتماد به نفس در زنان رو میدونی؟ اعتماد به نفس کودکان چی؟ یا راه های اعتماد به نفس در بزرگسالان ؟
همه این سوالات رو پرسیدم تا بگم که موضوع اعتماد به نفس یه موضوع خیلی خیلی جدی هستش و منم قراره در این وبلاگ خیلی جدی و البته به زبون خودمونی و ساده " اعتماد به نفس " رو برات تعریف کنم و جواب همه سوالاتی که پرسیدم به اضافه خیلی از سوالات دیگه ای که هنوز نپرسیدم رو بدم
دوست خوبم!
منتظر پست های داغ من باش
میخوایم باهم اعتماد به نفسمون رو بچسبونیم به سقف

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چگونه عزت نفس سالم داشته باشیم


برای تقویت اعتماد به نفس خود ، باید باورهای منفی خود را در مورد خود شناسایی کنید ، سپس آنها را به چالش بکشید.

ممکن است به خود بگویید که شما "خیلی احمق هستید" برای درخواست شغل جدید ، به عنوان مثال ، یا این که "هیچ کس اهمیتی نمی دهد" برای شما.

انواع عزت نفس

شروع به یادداشت کردن این افکار منفی کنید و آنها را بر روی یک کاغذ یا در دفتر خاطرات بنویسید. وقتی برای اولین بار شروع به تفکر این افکار کردید ، از خود بپرسید.

در مرحله بعد ، شروع به نوشتن شواهدی کنید که این باورهای منفی را به چالش می کشد ، مانند "من واقعاً خوبم در جدول کلمات متقاطع رمزنگاری" یا "خواهرم هر هفته خواستار گفتگو است".

موارد مثبت دیگری را در مورد خودتان بنویسید ، مانند "من فکر می کنم" یا "من آشپز خوبی هستم" یا "من کسی هستم که دیگران به آن اعتماد دارند".

همچنین مطالب خوبی را بنویسید که دیگران در مورد شما می گویند.

به دنبال حداقل 5 نکته مثبت در لیست خود باشید و مرتباً به آن اضافه کنید. سپس لیست خود را در جایی قرار دهید که بتوانید آن را ببینید. به این ترتیب ، می توانید به خود یادآوری کنید که حالتان خوب است.

ممکن است اکنون به دلیل اتفاقاتی که در بزرگسالی رخ داده ایم اعتماد به نفس کم داشته باشید ، اما ما می توانیم در هر سنی رشد و توسعه روشهای جدیدی داشته باشیم.

راه های دیگر برای بهبود عزت نفس پایین
در اینجا چند روش ساده دیگر وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید.

آنچه را که در آن خوب هستید تشخیص دهید
همه ما در مورد چیزی خوب هستیم ، خواه آشپزی باشد ، آواز بخواند ، هم معمایی کند یا دوست باشد ما همچنین تمایل داریم از انجام کارهایی که در آنها خوب هستیم لذت ببریم ، که می تواند به تقویت روحیه شما کمک کند.

روابط مثبت ایجاد کنید
اگر فهمیدید که برخی افراد تمایل به پایین آوردن شما دارند ، سعی کنید وقت کمتری را با آنها بگذرانید ، یا به آنها بگویید که در مورد سخنان یا اعمال آنها چه احساسی دارید.

سعی کنید با افرادی که مثبت هستند و از شما قدردانی می کنند ، روابط برقرار کنید.

با خودت مهربان باش
مهربانی بودن با خود به معنای مهربانی با خود در مواقعی است که احساس می کنی خودبینی می کنی.

آنچه را که می خواهید در یک موقعیت مشابه به یک دوست بگویید ، فکر کنید. ما غالباً به دیگران توصیه های بهتری نسبت به خودمان می دهیم.

یاد بگیرید که ادعا کنید
قاطع بودن در مورد احترام به عقاید و نیازهای دیگران است و انتظار همین را از آنها می بینید.

یک ترفند این است که به افراد دیگری که با اطمینان عمل می کنند نگاهی بیندازیم و آنچه انجام می دهند را کپی کنیم.

این در مورد وانمود کردن کسی نیستید که نیستید. این انتخاب نکات و نکاتی از طرف افرادی است که شما آنها را تحسین می کنید و به واقعیتی که اجازه می دهید اجازه دهید.

https://www.linkedin.com/pulse/%25D8%25AA%25D8%25B9%25D8%25B1%25DB%258C%25D9%2581-%25D8%25B9%25D8%25B2%25D8%25AA-%25D9%2586%25D9%2581%25D8%25B3-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25AC%25D8%25A7%25DB%258C%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587-%25D9%2588%25D8%25A7%25D9%2582%25D8%25B9%25DB%258C-mahmoud-joulaei/

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • raze ghanoonejazb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی