اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس داری؟ اصلا می دونی اعتماد به نفس چی هست؟ در مورد اعتماد به نفس کاذب چیزی شنیدی؟ تا حالا جملات اعتماد به نفس دهنده به گوشت خورده؟ آزمون اعتماد به نفس دادی؟ برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران راهکار داری؟ میدونستی با افزایش اعتماد به نفس در زنان چقدر میشه بنیان خانواده رو مستحکم کرد؟ اهمیت اعتماد به نفس در زنان رو میدونی؟ اعتماد به نفس کودکان چی؟ یا راه های اعتماد به نفس در بزرگسالان ؟
همه این سوالات رو پرسیدم تا بگم که موضوع اعتماد به نفس یه موضوع خیلی خیلی جدی هستش و منم قراره در این وبلاگ خیلی جدی و البته به زبون خودمونی و ساده " اعتماد به نفس " رو برات تعریف کنم و جواب همه سوالاتی که پرسیدم به اضافه خیلی از سوالات دیگه ای که هنوز نپرسیدم رو بدم
دوست خوبم!
منتظر پست های داغ من باش
میخوایم باهم اعتماد به نفسمون رو بچسبونیم به سقف

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یک فنجان عظمت

" اعتماد به نفس چیست  پایین مانند رانندگی در طول زندگی با ترمز دستی شما است." - ماکسول مالتز

هیچ کس با اعتماد به نفس بی حد و حصر به دنیا نمی آید. اگر به نظر می رسد شخصی اعتماد به نفس باورنکردنی دارد ، به این دلیل است که او سالها در ساخت آن کار کرده است. اعتماد به نفس چیزی است که شما می آموزید آنرا بسازید زیرا دنیای چالش برانگیز تجارت و زندگی به طور کلی می تواند آن را از بین ببرد.

مرتبط: 5 راه برای حفظ یک ذهنیت مثبت (مهم نیست با چه چالشی روبرو هستید)

بررسی منفی آنلاین ، درخواست بازپرداخت مشتری یا رد یکپارچه از طرف سرمایه گذاران می تواند باعث شود اعتماد به نفس ما کاهش یابد. سخنان خوب ، اما گاهی اوقات اظهار نظرهای ناشایست از کسانی که به ما نزدیک هستند نیز می توانند به شدت ضربه بزنند.

مهمتر از همه اینها ، باید با منتقد درونی خود به شک و تردید برخورد کنیم که مدام به ما می گوید که به اندازه کافی خوب نیستیم. هنگامی که توسط عناصر زیادی بمباران می شویم که اعتماد به نفس ما را تهدید می کند ، باید مسئولیت ساختن آن را برای خودمان بگیریم.

همانطور که در مهارت انکوباتور آموزش می دهیم ، ایجاد یک تجارت موفق نیاز به پوستی ضخیم و اعتماد به نفس ناپذیر در توانایی شما برای غلبه بر موانع دارد. در اینجا 10 کار وجود دارد که می توانید برای تقویت اعتماد به نفس خود انجام دهید.
1. تجسم خود را به عنوان می خواهید.

"آنچه ذهن می تواند تصور کند و معتقد است که می تواند به آن دست یابد." - ناپلئون هیل

تجسم ، تکنیک دیدن تصویری از خود است که به آن افتخار می کنید ، در ذهن خود. هنگامی که با اعتماد به نفس پایین می جنگیم ، برداشت کمتری از خودمان داریم که غالباً نادرست است. تمرین کنید تا یک نسخه خارق العاده از خودتان را ببینید و به اهداف خود برسید.
2. خود را تأیید کنید.

"تأییدها ابزاری قدرتمند برای نصب آگاهانه باورهای مورد نظر خود هستند." - نیکی کارنویل

ما تمایل داریم که مطابق با تصویر خودمان رفتار کنیم. ترفند ایجاد تغییر پایدار ، تغییر در چگونگی مشاهده خودتان است.

تأییدها جمله های مثبت و پرتحرکی است که به خودمان می گوییم. اگر با صدای بلند گفته شود ، اینها معمولاً مؤثرتر هستند تا بتوانید خودتان را بشنوید. ما تمایل داریم هر آنچه را که به خودمان بگوییم دائماً باور کنیم. به عنوان مثال ، اگر از ظاهر بدنی خود متنفر هستید ، وقتی در آینه نگاه می کنید ، چیزی را بیان کنید که از خودتان قدردانی کنید یا از آن خوشش بیاید.

برای اینکه مغز شما سریعتر اظهارات مثبت شما را بپذیرد ، اظهارات خود را به عنوان سؤالاتی مانند "چرا من در انجام معاملات بسیار خوب هستم" بیان کنید. به جای اینکه "من در انجام معاملات خیلی خوب هستم" مغز ما از نظر زیست شناختی سیم به دنبال پاسخ به سؤالات است ، بدون اینکه بررسی کند که آیا این سوال معتبر است یا نه.
3. هر کاری انجام دهید که هر روز شما را ترساند.

"اگر شما ناامن هستید ، حدس بزنید چه؟ بقیه دنیا هم همینطور. رقابت را بیش از حد ارزیابی نکنید و خود را دست کم نگیرید. شما بهتر از آن چیزی هستید که فکر می کنید. " - T. Harv Eker

بهترین راه برای غلبه بر ترس ، روبرو شدن با آن است. با انجام کاری که هر روز شما را ترساند و اعتماد به نفس از هر تجربه را بدست می آورد ، اعتماد به نفس خود را بالا می برد. بنابراین از منطقه راحتی خود خارج شوید و با ترسهای خود روبرو شوید!
4- از منتقد درونی خود سوال کنید.

"شما سالهاست که به خودتان انتقاد می کنید و این کار نکرده است. سعی کنید خودتان را تأیید کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. " - لوئیز ال هی

برخی از شدیدترین اظهار نظرهایی که از خودمان می کنیم از طریق "صدای منتقد درونی". اگر با اعتماد به نفس پایین می جنگید ، این احتمال وجود دارد که منتقد درونی شما بیش از حد فعال و نادرست شود.

راهکارهایی مانند رفتار درمانی شناختی به شما کمک می کند تا از منتقدان درونی خود سوال کند و به دنبال شواهدی برای حمایت یا انکار چیزهایی باشید که منتقد درونی شما برای شما می گوید. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید که شما یک شکست هستید ، از خود بپرسید ، "چه شواهدی وجود دارد که از این فکر حمایت کنم که من یک شکست هستم؟" و "چه شواهدی وجود دارد که این عقیده را که من یک شکست هستم ، پشتیبانی نمی کند؟"

فرصت هایی برای تبریک ، تعارف و پاداش خود پیدا کنید ، حتی برای کوچکترین موفقیت ها. همانطور که مارک تواین گفت ، "انسان [بدون] شخصی نمی تواند راحت باشد."

مرتبط: 9 کلیپ فیلم (با آهنگ!) برای حفظ الهام شما
5- 100 روز چالش رد کردن را در پیش بگیرید.

"هیچ کس نمی تواند شما را بدون رضایت شما احساس فرومایه کند." - ایلانور روزولت

جیا جیانگ به خاطر ضبط تجربه خود در "ترس شدید" با ایجاد هدفمند درخواست های دیوانه وار از مردم به منظور رد بیش از 100 روز مشهور شد. پس از آنکه ناراحت تر از آنچه انتظار داشت از طرد سرمایه گذار احتمالی باشد ، ناراحت شد. ترس از دست رفتن آسان نیست ، اما اگر می خواهید در حین تقویت اعتماد به نفس خود سرگرمی داشته باشید ، این یک روش قدرتمند برای انجام آن است.
6. خود را برای پیروزی تنظیم کنید.

"برای ایجاد اعتماد به نفس واقعی ، باید بر موفقیت های خود متمرکز شویم و شکست ها و منفی ها را در زندگی خود فراموش کنیم." - دنیس ویتلی

افراد زیادی از توانایی های خود دلسرد می شوند زیرا آنها اهداف خود را تعیین می کنند که دستیابی به آنها بسیار دشوار است. با تعیین اهداف کوچک خود به راحتی شروع کنید.

https://www.bishtarazyek.com/Story/119112-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-7-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • raze ghanoonejazb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی