اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس داری؟ اصلا می دونی اعتماد به نفس چی هست؟ در مورد اعتماد به نفس کاذب چیزی شنیدی؟ تا حالا جملات اعتماد به نفس دهنده به گوشت خورده؟ آزمون اعتماد به نفس دادی؟ برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران راهکار داری؟ میدونستی با افزایش اعتماد به نفس در زنان چقدر میشه بنیان خانواده رو مستحکم کرد؟ اهمیت اعتماد به نفس در زنان رو میدونی؟ اعتماد به نفس کودکان چی؟ یا راه های اعتماد به نفس در بزرگسالان ؟
همه این سوالات رو پرسیدم تا بگم که موضوع اعتماد به نفس یه موضوع خیلی خیلی جدی هستش و منم قراره در این وبلاگ خیلی جدی و البته به زبون خودمونی و ساده " اعتماد به نفس " رو برات تعریف کنم و جواب همه سوالاتی که پرسیدم به اضافه خیلی از سوالات دیگه ای که هنوز نپرسیدم رو بدم
دوست خوبم!
منتظر پست های داغ من باش
میخوایم باهم اعتماد به نفسمون رو بچسبونیم به سقف

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

1. به دنبال کمک حرفه ای باشید
رفتن به درمان می تواند به افراد کمک کند تا منشاء عزت نفس پایین خود را شناسایی و درک کنند.

مرتبط: درمان عزت نفس پایین

2. ورزش هایی که برای بدن خوب است را در اولویت قرار دهید
حتی مقادیر کمی از حرکت ، مانند یوگا ، در واقع می تواند باعث افزایش سطح سروتونین در مغز شود و به شما کمک کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید ، به شما در تصمیم گیری بهتر ، احساس قدرت قوی تر و احساس کنترل بیشتر خود کمک می کنید.

3. سلامتی خود را ابتدا با وعده های غذایی مناسب تهیه کنید
یک ارتباط ذهنی و ذهنی قوی وجود دارد ، بنابراین هنگامی که از نظر جسمی احساس سلامتی می کنیم ، می تواند تأثیر چشمگیری بر عزت نفس ما داشته باشد ، همچنین در نحوه احساس عاطفی احساس می کنیم.

البته این مهم است که اگر ورزش و غذا خوردن سالم در حد شدید ، اجباری و مداخله در سایر جنبه های زندگی باشد ، مراقب باشید ، زیرا این امر می تواند برای عزت نفس مضر باشد و عواقب عاطفی دیگری نیز به همراه داشته باشد!

4- لیستی از اولویت ها یا اهداف خود تهیه کنید
این یک عادت است که اهداف خود را هر روز ، هفته یا ماه مشخص کنید. سعی کنید به آنها بچسبید تا از نیازها ، خواسته ها و درخواست های افراد دیگر بیزار نشوید.

5. قبل از گفتن خودکار بله به درخواست ، مکث کرده و ارزیابی کنید
آیا این کاری است که می توانید انجام دهید ، می خواهید انجام دهید؟ از خود بپرسید: آیا من می گویم بله ، زیرا این کاری است که من واقعاً می خواهم انجام دهم یا فقط این شخص من را دوست خواهد داشت / به من نیاز دارد / از من تأیید می کند؟

6. شروع به بلند کردن خود کنید!
یادداشت های عاشقانه را به خودتان در اطراف خانه ، محل کار ، ماشین یا هر مکان دیگری که زمان زیادی را در آن می گذرانید ، بگذارید.

مثلاً من زیبا هستم ، اطمینان دارم ، موفق هستم ، شایسته هستم! (زیرا شما هستید). چندی پیش این تأییدات برای شما احساس بیگانگی نخواهد کرد - و شما شروع به احساس آن خواهید کرد و به آن اعتقاد دارید!

7. با استفاده از تأییدات مثبت ، مراقبه را شروع کنید
برنامه های رایگان زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، مانند ThinkUp و Shine.

8- وقتی خود را با دیگران مقایسه می کنید ، توجه کنید و سعی کنید محدود کنید
از خود بپرسید ، چرا این کاری که این شخص انجام می دهد / می گوید / پوشیدن برای من بسیار مهم است ، چیست؟ یک روش مشخص برای به حداقل رساندن این امر ، کاهش قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی است.

9. روش مورد علاقه خود را برای باز کردن ، استراحت و دلهره کردن خود پیدا کنید
این یک روش عالی برای سرمایه گذاری در خود و افتخار ارزش خود است.

10. "متأسفم" را با بازجویی های مناسبتر از نظر وضعیت جایگزین کنید
مانند "ببخشید" یا "عفو بخواهید" ، در صورت لزوم.

یا بسته به شرایط ، با تشکر از "متشکرم" جایگزین کنید - مانند "خیلی ممنون از صبر و حوصله خود" وقتی دیر می دوید.

https://bytegate.io/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D8%B2%D8%AA-%D9%86%D9%81%D8%B3-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B3/

  • ۹۹/۰۵/۲۷
  • raze ghanoonejazb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی