اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس به شما قدرت می دهد تا دنیا را فتح کنید.

اعتماد به نفس داری؟ اصلا می دونی اعتماد به نفس چی هست؟ در مورد اعتماد به نفس کاذب چیزی شنیدی؟ تا حالا جملات اعتماد به نفس دهنده به گوشت خورده؟ آزمون اعتماد به نفس دادی؟ برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران راهکار داری؟ میدونستی با افزایش اعتماد به نفس در زنان چقدر میشه بنیان خانواده رو مستحکم کرد؟ اهمیت اعتماد به نفس در زنان رو میدونی؟ اعتماد به نفس کودکان چی؟ یا راه های اعتماد به نفس در بزرگسالان ؟
همه این سوالات رو پرسیدم تا بگم که موضوع اعتماد به نفس یه موضوع خیلی خیلی جدی هستش و منم قراره در این وبلاگ خیلی جدی و البته به زبون خودمونی و ساده " اعتماد به نفس " رو برات تعریف کنم و جواب همه سوالاتی که پرسیدم به اضافه خیلی از سوالات دیگه ای که هنوز نپرسیدم رو بدم
دوست خوبم!
منتظر پست های داغ من باش
میخوایم باهم اعتماد به نفسمون رو بچسبونیم به سقف

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طریقه اجرای ivf

پوشش بیمه
    ناباروری مقرون به صرفه ساخت

حمایت شده توسط:

مراکز باروری ایلینوی

در لقاح آزمایشگاهی(IVF) توصیف یک تکنیک که در آن یک زن تخم مرغ و اسپرم مرد در یک آزمایشگاه خاص به منظور ایجاد یک جنین (بازدید کنندگان) ترکیب شده است. بسته به تشخیص و سن زن ، جنین یا جنین به رحم زن از طریق دهانه رحم منتقل می شود تا شانس بارداری را افزایش دهد. اولین تولد ناشی از IVF در سال 1978 در انگلستان بود. هنگامی که این تکنولوژی برای اولین بار معرفی شد ، IVF فقط برای زنان با لوله های فالوپ مسدود شده توصیه می شود. در حال هزینه ای وی اف  حاضر, میزان موفقیت IVF به طور چشمگیری بهبود یافته است, و IVF برای به جنس مخالف و همان استفاده ارتباط جنسی زوج تجربه ناباروری و حتی زنان مجرد به دنبال والدین.

فرایند IVF را می توان در این مراحل 4 توضیح داد ؛ با این حال واقعا درک چگونگی IVF می تواند برای شما کار کند ، لطفا با یک متخصص غدد درون ریز باروری یا دکتر باروری مشورت کنید.
مرحله 1: القای تخمک گذاری

دکتر شما تخمدان خود را منجر به نظارت و در طول فرایند IVF به اطمینان حاصل شود که شما تخم مرغ را در یک زمان خاص بارور شود را آزاد کند. بسیاری از زمان دارو یا هورمون برای تحریک تخمدان برای تولید یک یا چند تخم مرغ استفاده می شود.
Ivf ImageStep 2 چیست: بازیابی تخم مرغ

تحت داروهای سبک درد ، پزشک یک سوزن بسیار نازک را از طریق دیواره واژن فوقانی وارد می کند و مایع را که حاوی تخم مرغ از فولیکول های تخمدان است حذف می کند.

بلافاصله پس از بازیابی فولیکول (ها) ، تخم مرغ در یک ظرف قرار می گیرد و به انکوباتور منتقل می شود.
مرحله 3: لقاح

یک نمونه اسپرم امن است, یا از شریک زندگی خود و یا یک اهدا کننده, و تجزیه و تحلیل و اضافه شده به تخم مرغ(بازدید کنندگان) بازیابی. گاهی اوقات پزشک شما ممکن است برای تزریق اسپرم به طور مستقیم به تخم مرغ برای بهینه سازی موفقیت را انتخاب کنید. سپس پزشک و جنین شناس نظارت بر روند لقاح برای اطمینان از جنین سالم توسعه یافته است.
مرحله 4: انتقال جنین

هنگامی که دکتر و جنین شناس خود را تعیین کنید که جنین(بازدید کنندگان) آماده برای انتقال است, شما به عقب برای "روز انتقال". این یک روز پر از هیجان مخلوط با اضطراب است ، زیرا در حالی که شما به مرحله نهایی فرآیند IVF رسیده اید ، هنوز ناشناخته های زیادی وجود دارد. دکتر یک اسپکولوم را به مهبل(واژن) خود منتقل می کند و جنین (ها) را از طریق یک لوله پلاستیکی کوچک که از طریق دهانه رحم به حفره رحم قرار می گیرد انتقال می دهد.
دو هفته صبر کنید

شناخته شده به بسیاری به عنوان "TWW", می توان آن را 14 روز از احساسات مخلوط. این جایی است که شما می توانید همچنان به تکیه بر جامعه حل و فصل برای پشتیبانی. 14 روز پس از جنین انتقال پزشک شما به ارمغان می آورد شما را در یک تست حاملگی و هورمون چک کردن.
پرداخت برای IVF:

متاسفانه اکثر طرح های بیمه هزینه های مرتبط با IVF را پوشش نمی دهد. اکثر پزشکان می گویند که بیماران موفقیت را با چرخه IVF 2-3 می بینند. حل و فصل اطلاعات زیادی در مورد چگونگی پرداخت هزینه درمان وارد شده است.

FertilityIQ دارای یک پلت فرم برای داده های led بیمار است که می تواند به شما در تصمیم گیری در طول سفر ناباروری شما کمک کند. اگر شما به یک کلینیک باروری بوده است و نظرات, و یا نیاز به راهنمایی در جایی که برای رفتن, سر به

  • ۹۹/۰۸/۰۷
  • raze ghanoonejazb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی